måndag 10 oktober 2011

Välkomna!

Hej alla tvärstadianer,

här har jag börjat lägga upp ett utkast till en blogg där jag tänkte att vi skulle kunna utbyta tankar, tips på artiklar och program eller annat som kan vara av intresse. Själv är jag nybörjare på bloggområdet, så all hjälp välkomnas!

Jag tycker att alla ska vara administratörer, så det är fritt fram att lägga till länkar, gadgets eller vad ni finner lämpligt.

Än så länge är det bara vi i gruppen som kan läsa bloggen, sen när den tagit lite mer form kan vi släppa lös den till allmän beskådan.

Vi borde förstås ha nån sorts beskrivning eller programförklaring, men jag har inte hunnit arbeta fram något förslag. Den som känner sig manad får gärna komma med tankar om vad det ska stå.

Lars och jag kommer inom kort att höra av oss med förslag till ny tid och plats för en träff. Det vore jättekul att få se er allihop igen (även om jag vet att det kan bli svårt för Moa)!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar